Tags

Succesvolle Dutch Brand sessie HISWA Holland Yachting Group

Gepubliceerd op 22 juni 2016

Samen met de HISWA Holland Yachting Group heeft Berenschot een Dutch Brand sessie georganiseerd met toeleveranciers en werven in de superjachtindustrie. Deze sessie volgde op een strategische workshop in april, waarbij het cluster drie belangrijke speerpunten identificeerde. Eén ervan was het versterken van het Nederlandse merk: de Dutch Brand.

De HISWA Holland Yachting Group heeft als primaire doelstelling de export te bevorderen voor 40 aangesloten Nederlandse bedrijven bestaande uit werven en toeleveranciers. Nederland is een toonaangevende speler in deze industrie, wat keynote speaker Martin H. Redmayne onderstreepte. Hij roemde de kwaliteit, persoonlijkheid en historie van de Nederlandse superjachtenbouw. Ook daagde hij de deelnemers van verschillende werven en toeleveranciers uit om de waarden die worden geassocieerd met de Dutch Brand verder uit te bouwen. Tijdens de sessie werd bovendien ingegaan op de huidige uitingen en doelstellingen van de HISWA Holland Yachting Group en tevens op ideeën om deze verder te verbeteren. Ook kwamen de randvoorwaarden en organisatie voor het versterken van het Nederlandse merk in het superjachtcluster aan bod. Afsluitend werd gesproken over de daadwerkelijke marketingactiviteiten, waarbij deelnemers waardevolle input genereerden voor de toekomst van de HISWA Holland Yachting Group.

1920_img-3991