Adviesbureau Berenschot stelt adviseurs centraal op nieuwe website

Gepubliceerd op 15 september 2016

Adviesbureau Berenschot lanceert haar nieuwe website. Bestuursvoorzitter Theo Camps: “Het digitale kanaal wordt voor ons als organisatie steeds belangrijker; om onze kennis, kunde en ervaring te delen, in de markt aanwezig te zijn en om nieuwe collega’s aan te trekken.”

Heel bewust geeft Berenschot al haar 230 adviseurs een prominente plek op de nieuwe website. Camps: “In een tijdperk dat steeds digitaler wordt, doen mensen nog steeds zaken met mensen. Naast het merk Berenschot en onze dienstverlening, kiezen onze klanten er vooral voor om samen te werken met onze adviseurs. Voor nieuwe collega’s geldt overigens hetzelfde: de klik met Berenschotters is voor hen een belangrijke factor om bij onze organisatie te komen werken.”

Via de nieuwe website is het eenvoudig om met iedere adviseur bij Berenschot in contact te komen. Zij hebben elk een eigen pagina. De kleurrijke profielfoto’s, gemaakt door fotograaf Femke van den Heuvel, geven een mooi beeld van de diversiteit van de Berenschot-organisatie. Uiteraard zijn de diensten, kennis, kunde en ervaring van de adviseurs terug te vinden en kan rechtstreeks contact met hen worden opgenomen via telefoon, e-mail en LinkedIn.

Met name LinkedIn is een steeds belangrijker kanaal voor Berenschot. In de eerste zes maanden van dit jaar zijn alle Berenschotters door social business strateeg Jochem Koole getraind in de zakelijke mogelijkheden van het platform. Zo leerden zij hun profiel optimaal in te richten ten behoeve van hun doelgroep(en), slim gebruik te maken van de zoekfunctionaliteit die het netwerk biedt en kregen ze meer inzicht in het belang en de mogelijkheden van content.

Camps: “Voor ons is het belangrijk dat het lijntje tussen een (potentiële) klant of nieuwe medewerker en onze adviseurs altijd zo kort mogelijk is. Of zij nu met onze adviseurs om de tafel zitten, hen ontmoeten tijdens een evenement, via Google op onze website terecht komen of via hun LinkedIn-netwerk op één van hen worden geattendeerd. Uiteindelijk zijn het onze adviseurs die het verschil maken.”

“Het digitale kanaal wordt voor ons als organisatie steeds belangrijker; om onze kennis, kunde en ervaring te delen, in de markt aanwezig te zijn en om nieuwe collega’s aan te trekken.”