Schrijf u nu in voor de Benchmark Communicatie 2016

Gepubliceerd op 2 september 2016

Hoe ziet de aansturing van de pers- en communicatiefunctie eruit? Welke tools worden daarbij gebruikt? Wat zijn trends en ontwikkelingen? Hoe ziet de communicatiefunctie er in de toekomst uit? En hoe kunt u uw communicatiefunctie daadwerkelijk verbeteren? Deze en andere vragen komen aan bod bij de Benchmark Communicatie van Berenschot. Na het succes van vorig jaar bieden wij u in 2016 opnieuw de gelegenheid deel te nemen en uw communicatiefunctie te vergelijken met die van andere organisaties.

Wat levert deelname u op?

De Benchmark Communicatie onderzoekt formatie (aantal fte, inhuur), budget en bestedingen, sturing en typering van de communicatieafdeling. Verder komt ook de organisatie van interne, externe en crisiscommunicatie aan bod, net als de uitgangspunten van pers- en mediabeleid, en trends en innovaties in en rond het communicatievak. Op basis hiervan doen wij aanbevelingen voor de communicatiefunctie en de ideale communicatieafdeling.

Direct aanmelden Benchmark Communicatie

Eerst meer weten?