Burst voert klantgerichte professionaliseringsslag door

Gepubliceerd op 29 augustus 2017

Een toenemend aantal klanten, een steeds grotere diversiteit aan klantvragen en meer medewerkers. Deze groei op diverse fronten was aanleiding voor het digitale bureau Burst een professionaliseringsslag door te voeren. Berenschot trad op als procesbegeleider.

Doel van het traject was de efficiëntie te verbeteren en de kwaliteit van de producten verder te verhogen. Dit door sneller te werken, minder onnodige arbeid te verrichten en de kans op first-time-right te verhogen. Voorwaarde was dat de verbeteringen tot stand werden gebracht met de kennis en knowhow van de medewerkers zelf: zij zijn immers experts in hun eigen werk. In twee werksessies werden zo verbeteringen geïdentificeerd die waarde toevoegden voor de klant. CEO Hans Maltha: “De verbeteringen hebben wij direct kunnen implementeren en de eerste resultaten waren al binnen enkele weken zichtbaar!”

Momenteel telt Burst 40 medewerkers in twee vestigingen (Amsterdam en Rotterdam) en heeft verschillende A-merken, zoals Natuurmonumenten, het Rijksmuseum, Mentos en Hero, als klant. Het bureau wil nog dit jaar 15 nieuwe medewerkers toevoegen aan het internationale personeelsbestand.


Lees meer