Nationale Marketing Werk en Salaris Survey 2017 van start

Gepubliceerd op 3 juli 2017

NIMA, MarketingTribune, Marketingfacts en Berenschot werken voor de zesde editie van opnieuw samen in de Nationale Marketing Werk en Salaris Survey 2017. Met dit grote marketingonderzoek, Marketing 18, willen we professionals in marketing, communicatie en sales voorzien van zo veel mogelijk relevante informatie, opleiding en netwerkmogelijkheden.

Op basis van de uitkomsten van het onderzoek bepalen we voor een belangrijk deel de richting en slaan we de paaltjes om professionals in staat te stellen hun loopbaan optimaal vorm te geven. Het onderzoek levert tevens informatie op over de positie van marketing en professionals in de commerciële functie, een positie waarover we waken en die we – zo nodig - graag verdedigen. Voor actuele kennis van het vak doen we graag een beroep op jou.

Deelname aan het onderzoek neemt circa 20 minuten in beslag. Jouw input helpt ons om het vak verder te brengen. Je kunt er daarbij op vertrouwen dat de partijen die betrokken zijn bij het verzamelen en verwerken van de data, zeer zorgvuldig omgaan met de informatie die je ons anoniem verstrekt. Doe mee en ga naar de enquête!