Jaaroverzicht 2010-2011

Het Jaaroverzicht van Berenschot geeft in vogelvlucht een overzicht van de opmerkelijke feiten en de opmerkelijke resultaten van juli 2010 tot juli 2011.

Berenschot laat regelmatig van zich horen in kranten, tijdschriften, op internet en via social media. Soms worden ze geïnterviewd door journalisten over aansprekende dan wel spraakmakende onderzoeken of rapporten. Maar Berenschot-adviseurs zijn ook zelf actief als schrijver van artikelen, opiniestukken en boeken. Op die manier maken ze hun inzichten wereldkundig. En dragen ze hun steentje bij aan het maatschappelijk debat over de meest uiteenlopende ontwikkelingen. Een bloemlezing van afgelopen jaar is opgenomen in het jaarbericht.

Daarnaast voert Berenschot jaarlijks meer dan 2.000 projecten uit bij opdrachtgevers in het bedrijfsleven en bij de overheid. Dat vergt de nodige creativiteit. En ook het nodige innovatief vermogen. Want de lat ligt hoog. Onze klanten eisen goede adviseurs en professioneel advies volgens de laatste inzichten. Gelukkig is dat precies de passie van elke Berenschot-adviseur: ingewikkelde vraagstukken omzetten in werkbare constructies. En zo onze klanten op voorsprong zetten. In het jaarbericht treft u een greep uit de projecten van het afgelopen jaar aan.