Financial Times Publishing selecteert Berenschot voor nieuwe managementboeken-serie


Voor hun nieuwe serie aan managementboeken, the Need-to-Know series in management books, heeft Financial Times Publishing aan Berenschot gevraagd een van de titels te schrijven voor deze deze serie.

De kwaliteit van onze internationale publicaties, de jarenlange samenwerking met Engelse uitgevers en de populariteit van onze publicaties maakten Berenschot een logische partner voor FT. De gevraagde auteurs van Berenschot, Gerben van den Berg en Paul Pietersma, hebben afgelopen jaren meerdere boeken gepubliceerd waarvan er wereldwijd meer dan 100.000 exemplaren verkocht zijn en die in meer dan 10 talen zijn verschenen, levert Berenschot internationale beststellers.

In de nieuwe serie van FT Publishing is onlangs: “The 25 Need-to-Know management models”. Het boek bevat een selectie van enkele vaak gebruikte managementmodellen. Elk model is kort en bondig beschreven in een toegankelijke opzet: wat kun je met het model, wanneer kun je het gebruiken en hoe werkt het model. Daarnaast bevat het 10 handige do’s en don’ts voor het gebruik van managementmodellen. En een uitgebreide lijst met bronnen om nog meer te weten te komen over management modellen. Dit boek helpt u om het meeste uit elke mogelijkheid te halen!

Meer informatie via publicaties in de social newsroom.