Data gedreven, mens centraal, klantgericht - veel organisaties hebben de ambitie om te werken aan een betere en digitale dienstverlening. Maar waar begin je? Als technisch bedrijfskundige, gepromoveerd onderzoeker, CRM- en dataprofessional neem ik kennis en ervaring mee om vraagstukken echt goed te begrijpen.
Als adviseur help ik organisaties om richting te geven aan het verbeteren en veranderen van organisatie en (klant)processen op basis van gedegen onderzoek en een flinke dosis nieuwsgierigheid. Hiermee werken we samen toe naar een visie, strategie of concreet plan van aanpak of MVP. Om te komen tot inspiratie en vernieuwing betrek ik graag collega’s en partijen met aanvullende expertise of best practices.
Door mijn brede achtergrond ben ik in staat om digitaliseringsvraagstukken vanuit meerdere invalshoeken aan te pakken en te vertalen van strategisch naar operationeel. Ik ben inhoud gedreven, ondernemend en hecht grote waarde aan praktische en gedragen oplossingen. Mensen in organisaties krijg ik mee door mijn enthousiasme en onderbouwde verhalen.